Фон

пятница, 14 апреля 2017 г.

Подготовка к СП по Альбому "Коллекция воспоминаний" вместе с Надей.

Всем привет! Совсем немного времени осталось до начала 
нашего Совместного проекта по Альбому "Коллекция воспоминаний". Но перед началом такого важного дела, нужно хорошенько подготовиться, все продумать насчет конструкции будущего альбома, закупить нужные материалы. А мы вам постараемся немного помочь в этом нелегком деле и расскажем, о подготовке наших дизайнеров.

И начнем мы с Сиправской Нади, узнаем как она готовится к работе над альбомом.
Усім привіт! Для мене робота над таким важливим проектом, як створення альбому розпочинається з вибору скрап-паперу, основної колекції. Це дуже відповідальний момент, адже вдало підібраний папір для фону сторінок здатен передати потрібні емоції, почуття. Тут я повністю довіряю своїй інтуіції і можу довго вибирати потрібну колекцію, або і поєднати дві різні.
 При виборі паперу для фону важливо памятати, що чим складніший принт, чим він активніший, тим обережніше потрібно підбирати декор, щоб сам альбом не відволікав увагу від фото, а лише підкреслював їх красу.

 Під час нашого спільного проекту я буду робити чоловічий альбом про подорож до Італії, тому як тільки я побачила шикарну, неймовірну колекцію від Scrapberry's "Итальянские каникулы", з папером я визначилась остаточно. І як добре, що у магазині Креативність є великий вибір листків по-штучно, можна вибати тільки ті листки, які дуже сподобались, а деяких і по 2 штуки;)

Розмір майбутнього альбому 20*30см, тому листки 30*30см підійдуть чудово, а лишнє завжди можна відрізати. 
І при такому розмірі альбома я досить часто використовую полоски 10*30см, поєднуючи їх по дві у нову сторінку. Таким чином папір використовується весь, без залишку. 

Як чудове доповнення до великих листків, я обрала і набір із тої ж колекції у розмірі 15*15см. Оскільки принти на такому папері менші, відповідно до масштабу, то такі листочки чудово підійдуть для декору, для окремих елементів, висічок, ярличків.

А ще не встояла від таких листочків з інших колекцій, планую і їх використати (усі посилання на матеріали ви можете побачити внизу поста).

Після вибору паперу, наступним етапом у мене є підбір тканин для обкладинки. Найчастіше я поєдную дві тканини, при цьому одна із них трохи активніша, більше виділяється. Так обкладинка получається цікавішою, а з тканинами легше працювати (адже не завжди в наявності один великий кусок тканини, а два менші легше поєднати).

Для свого альбому я зупинила вибір на двох тканинах, схожих малюнком, але відмінних кольорами - чорний фон і бежевий.
Не забуваємо і про синтепон для мягкості.     

Для самої обкладинки я використаю палітурний картон, товщиною 1,5мм. Така товщина є ідеальною, обкладинка досить міцна і при цьому легко прошивається на швейній машинці.
А для самих сторінок, для основи я дуже часто використовую пивний картон, але інколи не хочеться, щоб сторінки були товстими, тоді стає в нагоді досить плотний картон, у два шари. Я обрала чорний колір для додатково акценту на самому папері.

З основою, зі сторінками розібрались, тепер переходимо до найцікавішого - до декору.
 На цьому етапі мені було досить важко, адже декор для чоловічих альбомів підібрати складно. У такому випадку паперові висічки дуже виручають, вони додають цікавих акцентів, грайливості альбому. І як добре що є колекція Let's Travel, я не втрималась і замовила собі одразу 2 набори цих висічок.

А які чудові брадси є, з тієї ж колекції, що й папір, тому вони впишуться в декор просто ідеально.

Як же без красивого, кольорового чіпборду з колекції Let's Travel. Він такий приємний на дотик.

А тепер доповнимо весь набір матеріалів деякими дуже потрібними дрібничками.

У моєму альбомі частина фото будуть приклеєні, а частина їх буде вийматись. Для вставлення фото підійде дирокол для засічок, а для оформлення листків - дирокол для заокруглення кутів.  
А для приклеювання фото потрібен хороший клей, який не зашкодить самому фото з часом. Тому я запаслась клеєм від Santi, і вже встигла опробувати. Результат мені дуже сподобався, слідів не проступає і тримає міцно.
 Об'ємні клеєві квадратики допоможуть міцно прикріпити декор, роблячи його об'ємним.
І як доповнення - паперовий скотч з цікавим принтом.

Перейдемо до металевих штучок, які нам знадобляться.
Щоб захистити кутики обкладинки від пошкоджень я обрала стильні металеві кутики срібного кольору
 Для зручного відкривання розкладок з фото я обрала чорні анкери і чорні брадси.А деякі розкладки планую зробити на магнітиках. Це можливо лише якщо магнітики дуже маленькі і тонкі, такі як неодимові магніти. При цьому тримають вони дуже міцно.
А брадсики-зірочки дуже класні і добавлять чарівного металевого блиску.


Ну ось і все, мої матеріали готові, можна приступати до роботи над альбомом. Звичайно ж в процесі можуть бути деякі зміни, адже натхнення воно таке, перемінчиве.
А детальніше про умови нашого Спільного Проекту ви можете дізнатись у нашому Анонсі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий