Фон

суббота, 31 декабря 2016 г.

Елочные украшения и сама елочка от Нади

Здравствуйте! Мы продолжаем наш Праздничный марафон "Креативный декор" и я, Надя, хочу показать свою елочку и некоторые украшения для нее!



Цього року я не робила багато святкового декору, але від декількох іграшок не могла відмовитись. Тим більше, що деревяні заготовочки я взяла у магазині, залишилась справа за декором.
Розпочну з милих янголяток. Я їх загрунтувала, на місці одягу приклеїла папір, додала блиску з допомогою глітеру. І ззовні покрила акриловим лаком, для кращого збереження.
 А ще ось така засніжена ялиночка, яку я загрунтувала, покрасила акриловою фарбою і добавила снігу  - грунт + білий гліттер
Ось використані мною матеріали:
An InLinkz Link-up


А тепер трішки моєї ялинки. Ось такий будиночок - подарунок від Світлани, висить на одній із гілочок моєї красуні.
А прикрашати ялинку мені допомагав синочок, тому більшість іграшок розвішані за його смаком :))


Ну ось і все, веселого вам Нового Року!

Комментариев нет:

Отправить комментарий